Szanowni Państwo,
w dniu 23.10.2015 miała miejsce awaria instalacji wodnej (klatka E, 5 piętro). Rozszczelniła się rura instalacji ciepłej wody w szachcie tj. szafie licznikowym na klatce schodowej. Dnia 28.10.2015 r. informowaliśmy Państwa, iż wszystkie systemy tj. kontrola dostępu, oświetlenie (klatka E) oraz telewizja zbiorcza, które uległy awarii zostały przez Generalnego Wykonawcę naprawione. Niestety w dniu 30.10.2015 r. na terenie osiedla nastąpiła ponowna awaria instalacji anteny zbiorczej naziemnej i satelitarnej.
Awaria została w trybie pilnym zgłoszona do Serwisu Gwarancyjnego DD i w dniu 3.11.2015 r. Generalny Wykonawca będzie usuwał ww. usterkę.
W imieniu Generalnego Wykonawcy serdecznie Państwa przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Z poważaniem,
Administracja